Palmpaasstokken als warme broodjes......

Donderdag 02 april zou normaal gesproken de Kinderclub! weer bij elkaar komen. En deze is altijd zeer in trek zo vlak voor Pasen: dan maken de kinderen de PalmPasenstokken! De meest prachtige creaties worden dan in elkaar geknutseld om vervolgens tijdens de viering op Palmzondag in optocht aan aanwezigen te worden geshowd.

Maar ja, dat is vanwege alle maatregelen tegen het virus dit jaar helaas niet mogelijk. Maar team Elly is niet zomaar voor een gat te vangen: kan het niet in de pastorie, dan kunnen de kinderen het thuis maken!

Daarvoor waren er PalmPasen stokken gemaakt en een mandje met kant-en-klaar versier pakketten, inclusief haantje van bakker Out uit Ouderkerk én een chocolade paashaas. Leuk en lekker!

Bij de voordeur van de pastorie stond alles opgesteld en in totaal 18 pakketten zijn er afgenomen: Geweldig!!

Zodra de resultaten binnen zijn, laten we u deze hier op de site zien. Dank aan allen die hebben meegewerkt aan het realiseren van dit prachtige improvisatie moment!!!

Uw parochieteam

De kinderen hebben hun uiterste best gedaan met knutselen, plakken en versieren, zo blijkt! Zie hier de

prachtige Palmpasenstokken!

Een grote pluim voor jullie inzet en resultaat!

En deze foto's kwamen er nog later bij: